Badest update

2015



Hej! Skulle kunna sitta o skratta sarkastiskt åt mig själv i minuter just nu. Jag är seriöst sämst på att uppdatera på bloggen. Det finns vissa andledningar men oftast har jag bara ingen lust. Fast nu känns det som att "ja jag vill blogga hah" 
I alla fall jag har fått sommarlov nu och guuuuud vad skönt!! Jag har känt mig as stressad fram och tillbaks under nästan hela året, vilket har gjort mig helt galen hah! Okej inte helt galen men det har varit väldigt jobbigt. Men i alla fall jag har inte fått ett enda F eller E i betyg den här terminen, så är rätt så stolt hihi. Sedan under några veckor har jag försökt skapa lite "tumblr feelin" i mitt rum och så har jag slösat bort så j**la mycket pengar på shopping hah! Vilket är rätt så onödigt. Sen började jag träna dagligen men det blev för stressigt så nu kör jag varannan dag istället.
Det har hänt så mycket mera men det skulle ta upp mycket plats att skriva och det är kanske inte så jätte intressant att läsa så strunt i det. Men vi ses XoXo L ♥
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?